„Honda CRF1000L“ pasirodė 2016 modelio metais. Tai buvo visiškai naujas multifunkcinis motociklas, skirtas ir savaitgalio išvykoms, ir rimtoms ekspedicijoms.
2018 metais modelyje pristatyta automatinė dviejų sankabų transmisija (DCT), įdiegta Throttle-by-Wire sistema su 4 važiavimo režimais, išplėsti Honda Selectable Torque Control sistemos nustatymai, patobulintas variklis ir išmetimo sistema. Atnaujinta motociklo išvaizda.
2020 metais modelis išaugo į „CRF1100L“ – įdiegtas 1084cc darbo tūrio variklis.
Išankstinis užsakymas
| VARIKLIS | |
| Tipas |
Keturtaktis, 2 cilindrų eilėje, skysčiu aušinamas
|
| Darbinis tūris (cm3) | 1084cm3 |
| Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga | 92x 81.5mm |
| Suspaudimo laipsnis | 10.5:1 |
| Galingumas KW/aps.per min. | 75kW/7,500min-1 |
| Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. | 112Nm/5,500min-1 |
| Maitinimo sistema | PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu |
| Starteris | Elektrinis |
| TRANSMISIJA | |
| Pavarų dėžė | 6 laipsnių / 6 laipsnių automatinė DCT |
| Pagrindinis perdavimas | O formos žiedu užsandarinta grandinė |
| MATMENYS | |
| Ilgis (mm) | 2305mm |
| Plotis (mm) | 960mm |
| Aukštis (mm) | 1475mm |
| Atstumas tarp ašių (mm) | 1570mm |
| Sėdynės aukštis | 835/855mm |
| Prošvaisa (mm) | 220mm |
| Degalų bako talpa (l) | 24,8L |
| CO2 emisija (g/km) | 114 |
| Degalų sąnaudos (l/100 km) | 4,9 |
| PADANGOS | |
| Priekinė | 110/80-R19M/C 59V (bekamerinė) |
| Galinė | 150/70-R18M/C 70H (bekamerinė) |
| PAKABA | |
| Priekyje | SHOWA teleskopinės šakės (45 mm vid. spindulys) bei elektroniniu valdikliu (SHOWA EERA) pakabos kietumui reguliuoti; 210 mm eiga |
| Gale | Pro-Link su SHOWA dujiniu amortizatoriumi, hidrauliniu valdikliu ir elektroniniu valdymo bloku (SHOWA EERA), suspaudimo laipsnio ir kietumo nustatymais; 200mm rato eiga |
| RĖMAS | |
| Teleskopinių šakių pasvirimo kampas | 27°5 |
| Pakabos eiga | 106mm |
| Svoris | 243kg (253 kg – DCT versija) |
Užpildykite šią formą ir mes su Jumis susisieksime per 1 d.d.